Loading

شرح وظایف دفتر

شرح وظایف دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امورحقوقی

الف  ) بازرسی  و مدیریت  عملکرد  :

- ایجاد هماهنگی و تبادل اطلاعات با واحد های بازرسی و پاسخگویی به شکایات واحدهای استانی ، دستگاههای اجرایی به منظور حسن انجام وظایف محوله و ایجاد هماهنگی در خصوص پاسخگویی به شکایات .

- تنظیم برنامه بازرسی دوره ای از  استانداری ، فرمانداری ها و بخشداری ها و اجرای آن از طریق بازرسی های مالی و اداری .

- انجام بازرسی های  موردی از دستگاه های اجرایی با دستور مقامات مافوق .

- ارزیابی عملکرد واحد های استانداری ، فرمانداری ها و بخشداری ها

ب ) امور حقوقی :

تنظیم و اظهار نظر درباره متن قراردادهای استانداری و واحد های تابعه و وابسته با اشخاص حقیقی و حقوقی.

- طرح پیگیری دعاوی حقوقی و کیفری استانداری و دفاع از آن در مراجع قانونی.

- معاضدت قضایی (اعم از طرح دعوا ، دفاع از دعوا ، تهیه لوایح و مشاوره ) مدیران و کارکنان استانداری ، فرمانداری ها و بخشداری ها در خصوص دعاوی مرتبط با انجام وظایف اداری آنان در کلیه مراجع قضایی، اداری و محاسباتی.

ج ) ارتباطات مردمی ( سامانه سامد )

- بررسی و پاسخگویی به شکایات و تقاضاهای مردمی از طریق نهاد ریاست جمهوری .
- ایجاد ارتباطات موثر مردمی در بستر سامد و از طریق شماره 111
- انجام هماهنگی لازم جهت برقراری ارتباط مستقیم و بر خط مسئولین استانی بامردم از طریق تلفن 111.
- برگزاری جلسات ملاقات مردمی استاندار

- انجام امور مربوط به ثبت، ارجاع و پیگیری نامه های واصله در سفرهای شهرستانی استاندار رتباطات موثر مردمی در بستر سامد و از طریق سرشماره 111

 

اخبار